Yüzünüzü yeniden keşfedeceğiniz yüz yogası modasıyla tanışın


Yüz yogası, yüzünüzdeki kasları sıkılaştırmanın günlük bir uygulamasıdır. Yaşlanma ile mücadele etmek için tasarlanan egzersizlerden oluşur. Bu egzersizler göz çevresindeki kırışıklıkların giderilmesine, yüz hatlarının belirginleşmesine ve yüz ve boyun bölgelerinin sıkılaşmasına yardımcı olur.

  • Pürüzsüz bir alın için uygulayacağınız bu egzersiz, alnınızda kilit noktalarda bulunan gerginliği gidermek için akupresür etkisi yaratır. İki elinizi yumruk yapın ve alnınıza yerleştirin. Orta ve işaret parmağınızı kullanarak alnınızın tam ortasına baskı uygulayın. Hafifçe daha fazla baskı uygulayarak, bunu dört kez tekrarlayın.
  • Boyun sıkılaştırıcı bu egzersizle çene çizginizi sıkılaştırarak ince çizgileri önleyebilir, çift çeneyi giderebilirsiniz. Yanağınızda gerginlik hissedene kadar dudaklarınızı bir tarafa sıkıştırın. Başınızı bir tarafa çevirin ve 45 derecelik bir açıyla kaldırın. Boynunuzdaki gerginliği hissetmek için 3 saniye tutun. Bir kez tekrarlayın ve sonra diğer tarafa geçin.
  • Yüz germe egzersizi, nazolabial kıvrımlarınızı (gülümseme çizgileri) yumuşatmayı sağlar, genç ve sağlıklı bir cilt elde etmek için yüzünüzdeki dolaşımı artırır. Her iki avucunuzu da şakaklara yerleştirin. Yüzünüzün kenarlarını kaldırmak için avuç içlerinizi yukarı, geri itin ve ağzınızla bir “O” şekli yapın. 5 saniye devam edin ve iki kez tekrarlayın.
  • Yanaklarınızdaki kasların sıkılığı için dudaklarınızı sıkıca kapatın. Ağzınızla “balık dudakları” oluşturarak yanaklarınızı vakum haline getirin. Bu konumda 10 saniyeye kadar kalın ve 5 kez tekrarlayın.
  • Yüzün hem yanaklarını hem de alt bölgelerini aktive etme etkisine sahip All-Over egzersizi ile ağzınızın ve yanaklarınızın köşelerinde hafif bir yanma hissetmelisiniz. Ağzınızla bir “O” oluşturun, dudaklarınızı dişlerinizin üzerine sabitleyin ve gülümsemeye çalışın. Parmaklarınızı yanaklarınıza yerleştirerek sıkı bir baskı uygulayın. 20 saniye kadar kalın ve bunu üç kez tekrarlayın.